Επικοινωνιακό σόου...

[ ARTI news / Ελλάδα / 30.11.24 ]

Επικοινωνιακό σόου διάρκειας επτά ημερών του Μακρό-Λεπέν (φωτογραφία που αποτυπώνει τη συνεργασία τους) στην ανακατασκευασμένη Παναγία των Παρισίων μετά τη μεγάλη φωτιά πριν πεντέμιση χρόνια και υπό τη μεγάλη «φωτιά» του δημόσιου χρέους. Τα επιτόκια των γαλλικών δανείων είναι κοντά στα αντίστοιχα ελληνικά του 2012 εκτιμούν οι «Financial Times», και τονίζουν ότι η απουσία προϋπολογισμού στη Γαλλία θα μπορούσε να προκαλέσει πανικό (σ.σ. κερδοσκοπίας) στις περίφημες αγορές!

Επικοινωνιακό σόου και του πρωθυπουργού Κυρ. Μητσοτάκη για το μετρό Θεσσαλονίκης… Αλλά στον Πειραιά ένα 13χρονο προσφυγόπουλο αλλάζει τρία λεωφορεία για να πάει στο γυμνάσιό του και ο ελεγκτής σ’ ένα από αυτά του κόβει πρόστιμο 30 ευρώ! (Πάλι καλά που δεν το πέταξε έξω όπως ο δολοφόνος στο Περιστέρι). Κανονικά η  μετακίνηση των μαθητών είναι δωρεάν και είναι υποχρέωση της Περιφέρειας να την πραγματοποιεί, όμως όχημα για το σκοπό αυτό δεν έχει μισθωθεί από τον Περιφερειάρχη του Κυρ. Μητσοτάκη, Νίκο Χαρδαλιά.