Απεργία της ΟΛΜΕ για το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο

[ ARTI news / Ελλάδα / 08.06.20 ]

Η ΟΛΜΕ κήρυξε 24ωρη απεργία την Τρίτη, 9/6, ενόψει της συζήτησης του αντιεκπαιδευτικού σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας στην Ολομέλεια του κοινοβουλίου.

Οι  καθηγητές και οι δάσκαλοι θα κάνουν στη 1 το μεσημέρι της Τρίτης πορεία διαμαρτυρίας από τα Προπύλαια προς τη Βουλή. Αντίστοιχες διαδηλώσεις θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας.

Η Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ αποφάσισε επίσης χτες συλλαλητήριο και συναυλία την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου, την Τετάρτη. 

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης ζητάει:

Να αποσυρθεί και να μη ψηφιστεί το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο

Να καταργηθεί η τροπολογία-ντροπή για τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος με κάμερες

Να αυξηθεί η χρηματοδότηση της Δημόσιας εκπαίδευσης από τον Κρατικό προϋπολογισμό

Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας συμμετέχει στο απεργιακό συλλαλητήριο απευθύνοντας κάλεσμα για συμμετοχή, όπως και η Ομοσπονδία ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος προκειμένου να:

Για να τερματιστεί το όνειδος της απευθείας μετάδοσης μαθημάτων από την τάξη που παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα χιλιάδων μαθητών και εκπαιδευτικών και απονεκρώνει την παιδαγωγική διαδικασία

Για να αποσυρθεί τώρα το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που, χωρίς κανένα ουσιαστικό διάλογο, ανοίγει το δρόμο για οδυνηρές αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα και για την απαξίωση του ρόλου του ιδιωτικού εκπαιδευτικού

Για να σταματήσει η εργοδοτική τρομοκρατία σε συγκεκριμένα ιδιωτικά σχολεία, όπου ακόμη και ο προαιρετικός χαρακτήρας του live streaming μεταβάλλεται παρανόμως σε υποχρεωτικότητα

Για να μην μετατραπεί το χρήσιμο εργαλείο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε πρόσχημα για την αλλοίωση των εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση και για απολύσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών

Για να μπει φραγμός στον κίνδυνο της εμπορευματοποίησης του δημόσιου και κοινωνικού αγαθού της Παιδείας

Για να μην οξυνθούν ακόμη περισσότερο οι κοινωνικές και οι εκπαιδευτικές ανισότητες.