Ο Ιερώνυμος Β’ αναγορεύεται Επίτιμος Διδάκτορας στο τμήμα Φυσικής του ΔΠΘ!
[ Κώστας Κάππας / Ελλάδα / 29.09.24 ]Η θρησκεία ευρίσκεται στα Πανεπιστήμια (Ιερατικές Σχολές), οι εκπρόσωποί της καλούνται σε όλες σχεδόν τις τηλεοπτικές συζητήσεις (για τα νέα τμήματα των πανεπιστημίων, για θέματα φιλοσοφικά, κοσμολογίας, αρχαιολογίας, κ.α.) και παίρνουν και πολιτικές θέσεις, απέναντι σε πολιτικούς επιστήμονες!
Και όμως είναι τραγικό, οι πιστοί μιας απαρχαιωμένης μυθολογίας, οι υπέρμαχοι της πίστης στην Τριαδικότητα, στους αγγέλους, στον σατανά, στην κόλαση, στην άμωμο σύλληψη, στην ανάληψη της Μαρίας, στην μετατροπή του νερού σε κρασί και του κρασιού σε αίμα, να θέλουν να θεωρούνται επιστήμονες.
Τους διαψεύδει άθελά του ο Ιησουίτης Volk (που ο δέκατος τρίτος κανόνας του τάγματός του προστάζει “να θεωρεί λευκό εκείνο που είναι μαύρο, εάν έτσι ορίζει η Εκκλησία”) ο οποίος καυχιέται για το πνεύμα της “απροκατάληπτης λογικής και αντικειμενικότητας της Εκκλησίας”.
Ας θυμηθούμε ότι στα Πανεπιστήμια τον Μεσαίωνα, κάτω από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό τους από την Εκκλησία, ο υπερτροφικός αριστοτελισμός εμπόδισε σημαντικά την δυνατότητα αυθυπόστατης γνώσης. Το πείραμα και η επαγωγική έρευνα καταδιώχθηκαν, οι φυσικοί επιστήμονες σύρθηκαν στις φυλακές και στην πυρά. Ο πάπας Αλέξανδρος ο Γ’ (1163 μ.Χ.) απαγόρευσε στους κληρικούς να σπουδάζουν Φυσική και ο πάπας Ιωάννης ο ΚΒ’ (1380) Χημεία (την ίδια ώρα στον αραβικό κόσμο όπου ανθούσαν οι επιστήμες και ιδίως η Ιατρική, ο Μωάμεθ είχε πει “το μελάνι του μαθητή είναι ιερότερο από το αίμα των μαρτύρων”).
Πολλοί πάπες ήταν αναλφάβητοι, πυρπολούσαν βιβλιοθήκες, μετέτρεπαν τις σαρκοφάγους της Αιγύπτου σε σκάφες για τα γουρούνια και μέσα στο μίσος τους για την Επιστήμη, έριξαν στην πυρά (1564), μεταξύ πολλών άλλων επιστημόνων και τον θεμελιωτή της σύγχρονης ανατομίας, ιατρό Ανδρέα Βεσάλιο γιατί είχε διαμελίσει ένα πτώμα και είχε διαπιστώσει ότι δεν έλειπε καθόλου το πλευρό από το οποίο υποτίθεται είχε πλαστεί η Εύα.
Είναι περιττό να υπενθυμίσω το κυνηγητό της Θεωρίας της Εξέλιξης και του Δαρβίνου, με αναθέματα και βλακώδη “επιχειρήματα”…
Είναι το άκρον άωτον του παραλόγου να βλέπουμε σήμερα την Επιστήμη και την Κοινωνία να εξακολουθούν να τιμούν ως ισότιμη Επιστήμη με τις υπόλοιπες, την Θεολογία.
Ποια είναι ακριβώς τα επιστημονικά επιχειρήματα, με τα οποία αναγορεύεται επίτιμος διδάκτορας, ο επικεφαλής της Ελληνικής Εκκλησίας κ. Ιερώνυμος, στην κατ’ εξοχήν υλιστική, επαγωγική και εμπειρική Επιστήμη, την Φυσική, από το Τμήμα Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης;
Volk, Zwischen Geschichtschreibung und Hochhuthprosa 196. Tondi 146
Deschner K, Η Ιστορία του Χριστιανισμού, Πρώιμα Χρόνια, Τ.1, σ.70
*Φωτογραφία αρχείου. Τραπέζι του Ιερώνυμου σε υπουργούς