Το «διαφορετικό» διδάσκει την αλήθεια...

[ Γεωργία(Γιούλα) Τριγάζη / Ελλάδα / 06.02.19 ]

Όταν οι  ιδεοληπτικές «καταλήψεις» εγκεφάλων, οδηγούν στον Καιάδα το «διαφορετικό»

Αυτό είναι το μόνο συμπέρασμα που αρθρώνει ο δικός μου εγκέφαλος, από τη στιγμή που ενημερώθηκα για την κατάληψη από δωδεκάχρονα του σχολείου στην Καλαμαριά. Γιατί το αίτημα των παιδιών αυτών, είναι τουλάχιστον τρομακτικό. Με απλά λόγια, αν υπάρχουν απλά λόγια για το επαίσχυντο, είναι ότι: Δεν επιθυμούν πλέον ανάμεσά τους, ένα συμμαθητή τους.

Για τον οποίο έχουν αναρτήσει και έντυπο, αφενός κατονομασίας της εν ολίγοις δημόσιας διαπόμπευσής του και αφετέρου του χαρακτηρισμού του με πλείστες όσες κατηγορίες.

Το κατηγορητήριο λοιπόν είναι το ακόλουθο:

- Καταστροφέας περιουσίας του Δημοσίου!(Ναι, ακριβώς αυτό. Δωδεκάχρονα (;), χρησιμοποιούν άνετα την εν λόγω ορολογία!)

- Φορέας λεκτικής και σωματικής βίας

- Σεξουαλικός … παρενοχλητής!!

Συνοψίζουν τον… τρόμο τους προς το μαύρο πρόβατο της μελανής αυτής ιστορίας οι συμμαθητές ως εξής: «Αποτελεί κίνδυνο για όλους, μαθητές και καθηγητές και… (ακολουθούν κάτι λόγια μουτζουρωμένα- που μακάρι να έκρυβαν και κάποια μεταμέλεια αυτά τα μουντζουρώματα… πριν καταλήξουν στην διατράνωση του αιτήματος!) Δηλώνουμε ότι δεν επιθυμούμε την περαιτέρω διαμονή του στο σχολείο».

Ακριβώς δε πιο κάτω: Κατάληψη. Το δεκαπενταμελές

Αγαπητά παιδιά. Αν μπορούσα να σας μιλήσω θα σας έλεγα τα ακόλουθα:

Στη φύση, δεν υπάρχει ένα μόνο καλούπι για τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Αντίθετα υπάρχουν άπειρα. Ο καθένας διαφέρει από το διπλανό του, άλλος λίγο, άλλος πολύ, και μερικοί εγκέφαλοι, οι λιγότεροι, είναι όντως πολύ-πολύ διαφορετικοί από το μέσο εγκέφαλο. Από εκεί ξεκινούν όλα. Και όχι από έναν ηθελημένο βρωμο-χαραχτήρα, γενικώς και αορίστως, που επιθυμεί να βασανίζει τους υπόλοιπους αναίτια και σαδιστικά. Η επιστήμη της Νευροβιολογίας τα έχει αποσαφηνίσει αυτά, τουλάχιστον μερικώς.

Ο συμμαθητής που επιθυμείτε εσείς να σπρώξετε στον Καιάδα, από τα δώδεκά του -ναι, στον Καιάδα!- είναι μόνο ένα παιδί που ο εγκέφαλός του, ερμηνεύει τα περιβαλλοντολογικά ερεθίσματα, με τρόπο που κανείς δεν μπήκε στον κόπο να σας διδάξει, ή κι αν μπήκε ίσως δεν τα κατάφερε. Σίγουρα όμως είναι ένα παιδί φοβισμένο που θεωρεί, πως προστατεύει τον εαυτό του, αμυνόμενο με επίθεση σε ό,τι αντιλαμβάνεται ως εχθρικό και ανεξήγητο. Απορρίπτοντάς το τώρα, σ’ αυτή την τρυφερή ηλικία, και μ’ αυτό τον καθολικό και απαράδεκτο τρόπο τι του διδάσκετε; Ότι έχει δίκιο. Έχει δίκιο να σας θεωρεί εχθρούς. Έχει δίκιο να συνεχίσει να επιτίθεται σε ένα περιβάλλον που τον απορρίπτει.

Τελειώνω για να μην κουράζω. Αν αυτός ο συμμαθητής -με κόπο και προσπάθεια ναι!- μπορούσε να κερδηθεί τώρα, το κέρδος για σας τους ίδιους, θα ήταν μεγάλο. Γιατί ξέρετε κάτι; Το «διαφορετικό» διδάσκει την αλήθεια για την ανθρώπινη φύση και το μεγαλείο της. Ας σας διδάξουν οι καθηγητές σας κάτι από διάσημα μυαλά, ποιητών, ζωγράφων, γλυπτών, συγγραφέων που ξέφευγαν από το μέσο όρο του λεγόμενου «φυσιολογικού μυαλού». Είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Δεν έχει σημασία. Όμως η παρακαταθήκη που μας άφησαν είναι ανεκτίμητη με τα έργα τους.

Δεν θα επιθυμούσα καθόλου μα καθόλου να αναφερθώ σε γονείς και κηδεμόνες. Παρά μόνο με τη γνωστή φράση της χριστιανικής παράδοσης, εφόσον είμαι σίγουρη 100% ότι είναι πολίτες χριστιανοί και ελληνικότατοι βεβαίως: «Μάχαιραν έδωσες, μάχαιραν θα λάβεις».

Όσο για τους δασκάλους; Ένας στίχος επίσης θα ήταν αρκετός: «Θέλει αρετή και τόλμη…»